3 Juni - 09

Hejsan people, just nu sitter ja i skolan igen. Matten blev inställd så ja har 1 timmes rast `:D :D
Så ja passar på att ladda upp ett inlägg på bloggen...
Tänkte ladda upp listan idag igen då för ja fick lite saker gjort igår :D 
 Köpa resväska
-Konfemera mig
-Plugga på talet
- Göra 2 prov
-1 inlämmning
-Vara barnvakt åt agnes
-städa igenom mitt rum/garderob (ser ut som en bomb har fallit ner, ligger saker överallt)
-Kolla på JB chatten
-Vara aktiv på min blogg
-Fixa inför niornas avslutning
- Köpa skolavslutnings kläder
- Gå till Forex o växla pengar
- Ringa mina kusiner
- Gå på skolmöte


Min skolavslutningsklänning :D



Japp men nu börjar svenskan , får se om ja hinner ladda upp mer idag ... Bye ! :]

Kommentarer
Postat av: sandra

hej!!! klänningen är jätte fin! vart har du köpt den??

2009-06-03 @ 16:01:02
Postat av: Anonym

ojj glömde skriva e-postadress :-s [email protected] :D

2009-06-03 @ 16:03:54
Postat av: Anonym

fin min mormor har en sån

2010-04-27 @ 21:03:27
Postat av: jenny

vart har du köpt klänningen ??

2011-03-29 @ 14:58:17
URL: http://jennyna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0