19 maj

19 maj tisdag.
KENZA svarade på min komentar <333 aaaa!!! haha
jaaa idag.
va de skola igen. Seriöst ja pallar inte de längre!! 2 veckor kvar. 2 veckor kvar!! gå lite snabbare tack!  ;P hehe
på torsdag tror ja de e , så ska ja på konfa läger. så de kommer komma massor av bilder  till er.  och jaa, de kommer betyda ingen blogging på torsdag. fast ja kommer ju hem på fredag tror ja. not sure, känner att ja måste läsa den lappen en gång till, om ja nu hittar den?
aa allt för idag, måste be om förlåtelse om att de e så korta inlägg men, ja ska duscha och sen kollla på uglybetty och efter det ett spännande avsnitt från Despirate housewifs.
så kram på dig.. japp ja menar just dig! (hah) <3


jag idag :) 

Kommentarer
Postat av: simone

längtar tills konfalägret,haha och de e på torsdag till fredag... hehe :P

sms mig sen .. .

2009-05-19 @ 19:20:39
Postat av: M I M I

alltså du är så himla söt!! hihi :)

tack så mycket^^

2009-05-19 @ 19:53:02
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad fin du var i glasögon!! Har du det alltid typ?

Din design skickar jag till dig på fredag eftersom min data är helt cp just nu :( Så kan du skriva i din e-mail till nästa kommentar du skickar till mig? :D

2009-05-20 @ 08:02:19
URL: http://thatisjustme.blogg.se/
Postat av: Matilda

åh, vilka fina glasögon!!! Älskar dom!!

2009-05-20 @ 11:19:11
Postat av: M I M I

sV: jo du såg bra ut i glasögon :)

haha awwh. jag ser smart ut i glasögon (aa)

2009-05-20 @ 13:11:22
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0