Am back :)

Hej tack för att ni brydde er... heh
och många undrar va det var som hände med mig så kommer svaret här; jag åkte moppe, och nån full jävel körde in i min moppe 3gr och sissta gången ramlade jag av, och flög mitt ut på vägen. så nu har jag ett brutet revben + en bruten hand.. Not good at all !! :'( hate that guy!
okej rätt mkt saker har hänt sedan olyckan, men ja ska ladda upp grejer nu. Och tack för stödet people out there! <3
och ida fyller Debby Ryan år. Congratilations




Miley dumpa justin?
5 anledningar varför miley borde dumpa justin...
 

Selena Gomez- Teen Vogue bilder




Demis känslosamma tal
 

Ny Selena Bild




Battlefield - Jordin Sparks - Ny sång.
I Like it <3 men jag gillar inte henne.

 

Vems är brillorna??
I know



PARANOID Jonas Brothers
tror ni några av meningarna handlar om Taylor Swift ? Elr hela låten? haha nejj ja 
vet inte, men de har börjat spektuleras om att Joe hämnas med en låt till taylor
så som hon gjorde mot honom med Forever&Always
 


Allt för idag people, have a nice day :] <3

Rätt svar på brillorna; Joe Jonas

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart jag kommer kommentera. Kommer kolla in din blogg varje dag :D Säg till om du skulle vilja ha en design/heather så kan jag göra en. Älskar sånt :P

2009-05-13 @ 21:13:58
URL: http://thatisjustme.blogg.se/
Postat av: Staaars.blogg.se

va synd

vad gjorde ni åt han som körde på dig?

2009-05-14 @ 18:32:24
URL: http://staaars.blogg.se/
Postat av: Sofia

Gillar första videon, sjukt kul!

2009-05-28 @ 10:59:18
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0