Skvaller v.21



Skvaller kommer nu :D yeeey <33



hmm... *____* joe jonas i blöt tröja muuuumsss.... elr va säger ni girlzzz??



Mitchel Musso's nya video "Hey"

Hiss elr diss?




Miley Cyrus har hjälpt en tjej till att inte begå självmord. ett miley Fan postat hennes tatuering på Twitter: "min Miley Cyrus tatuering. vingarna är för att hon är min ängel. Miley inte vet det, men hennes positiva inflytande hållit mig från självmord.
hon är skälet jag lever i dag!
Oj shit! ! god job miles <3


Nya "privata" bilder (klicka på bilden om du vill se den i större format)



Disney Stars FRIENDS FOR CHANGE




Bandslam trailer 
med vanessa hudgens


Selena Gomez Demi Lovato DUET ONE
In The Same PRINCESS PROTECTION

Kommentarer
Postat av: Maaatilda

Joooooee , älskar bilderna !! <33 (: Naaw, så fint att göra den tatueringen för Miley !! <33

2009-05-23 @ 08:40:17
Postat av: Linnea :>

haha, jaa :p

2009-05-23 @ 09:51:04
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: A A N N I E M A T I L D A ♥

sv ; jag är med på mest aktiva listan ! :D

2009-05-23 @ 17:56:38
URL: http://aanniematilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0